تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری 520 تور تهرانگردی در 8 ماه اخیر

طی 8 ماه اخیر 520 تور #گردشگری در #تهران برگزار شده، 28 هزار نفر در تورها حضور پیدا کرده و از اماکن گردشگری شهر تهران بازدید کرده اند.

"رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران"

به گزارش «ایسنا»، فرزاد هوشیار پارسیان افزود: «از ابتدای امر تلاش ما این بود تا با ایفای نقش تسهیل گری و مشارکت بخش خصوصی، اماکن گردشگری تهران را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم. در همین راستا طی سال های گذشته و به ویژه 8 ماه اخیر، با برگزاری تورهای مختلف این امکان را فراهم کردیم تا مردم زیبایی های تهران را بهتر از قبل بشناسند.»

وی با اشاره به حضور گسترده شهروندان در تورهای نوروز خاطرنشان کرد: «تنها در ایام تعطیلات نوروز 200 تور را با حضور 8 هزار شهروند تهرانی و شهرستانی برگزار کردیم. به غیر از این تعداد، در ماه های گذشته حدود 320 تور گردشگری با حضور 20 هزار نفر و با محوریت بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری تهران برگزار شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری 520 تور تهرانگردی در 8 ماه اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..