تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک امام جمعه گرگان به دکتر روحانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ اوقات شرعی امروز بدین شرح است: در پی حماسه باشکوه و تاریخی ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: روز جمعه ۲۹ اردیبهشت حادثه‌ای بسیار مهم و تاریخی در کشور اتفاق داد.
حضوری بسیار گسترده که بی سابقه بود و شاید در هیچ یک از انتخاباتی که در کشور برگزار کردیم بالای ۴۰ میلیون حضور پیدا نکرده بودند. برای اولین بار بود که ملت ایران حضوری این چنین با شکوه به وجود آوردند و بسیار بسیار تاثیرات عمیقی درباره نظام و کشور خواهد داشت. وی افزود: لازم می‌دانیم اولا خدا را به خاطر این نعمت شاکر باشیم. همچنین از خود مردم که حقا و انصافا با این که ممکن است مشکلاتی هم داشته باشند، اما وقتی مساله دفاع از کشور پیش می‌آید این چنین حضور گسترده پیدا می‌کنند و به جهانیان ثابت می‌کنند ایران خود را از جان و دل دوست می‌داریم.
امام جمعه گرگان بیان کرد: استان ما هم حضور چشمگیر داشتند و نزدیک به ۸۰ درصد شرکت کردند. در آستانه ماه مبارک رمضان امیدوارم این عمل مورد رضای خدا باشد و شما را برای ورود به ماه مبارک رمضان اماده‌تر بکند. از همه آن‌ها که برای برگزاری انتخابات زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌شود. به رئیس جمهور محبوب آقای دکتر روحانی هم تبریک عرض می‌کنیم.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: امیدواریم همانطور که در چهار ساله اول برای حل مشکلات زحمت کشیدند، در این دوره هم تلاش کنند. امیدواریم در حل مشکلات اقصادی، مشکلات جوانان و ایجاد شغل، خداوند توفیق بیشتری به آقای رئیس جمهور عطا کند تا بتوانند این مشکلات را حل کنند.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از خداوند متعال برای ملت ایران عزت و عظمت و شکوه طلب می‌کنیم و ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب آقای دکتر روحانی از خدای متعال تقاضای توفیق برای ایشان مسئلت داریم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک امام جمعه گرگان به دکتر روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..