تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پررنگ آحاد مردم در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرد

ساعت: 12:05 منتشر شده در مورخ: 1396/02/31 شناسه خبر: 1110253

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی ضمن قدردانی از حضور پررنگ آحاد مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهارکرد: این حضور باشکوه، نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و جایگاه آن را تقویت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، درپی اتمام انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام نتایج، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی از حضور حداکثری مردم در انتخابات تشکر کرد.

در پیام آیت‌الله محسن مجتهد شبستری آمده است: شکر و سپاس بی پایان به درگاه حضرت احدیت که در این ماه رحمت و به یمن مولود عظیم‌الشأن نیمه شعبان؛ حضرت بقیه الله ارواحنا فداه به ملت ایران توفیق داد بار دیگر درخت انقلاب را به ثمر نشانده و حماسه فراموش نشدنی دیگری خلق کنند و با حضور کم نظیر و متراکم خویش به ندای ملکوتی رهبر معظم انقلاب (دام ظله العالی) لبیک گفته؛ روز 29اردیبهشت پای صندوق‌های انتخابات حاضر و سرنوشت خود را رقم زده و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی را مأیوس و دوستان را امیدوار سازند.

امام جمعه تبریز در این پیام اظهار کرده است: مردم شریف آذربایجان نیز به واسطه غیرت دینی و ملی که دارند، برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار خویش در تاریخ ایران اسلامی افزوده و با این اقدام خداپسندانه با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها و در چهار شهرستان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، از خون شهیدان پاسداری کرده و نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و تقویت کردند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پررنگ آحاد مردم در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..