تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مامور اخاذ و کلاهبردار مشهدی دستگیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی اصولی‌صفار بازپرس ویژه شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری شخصی که با غصب عنوان  دولتی (جعل) خود را مامور یکی از ارگان‌ها معرفی نموده و با اغفال مردم از آنها اخاذی و کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

وی افزود: با  تلاش ‏های صورت گرفته، تحقیقات نامحسوس و رصدهای اطلاعاتی، متهم که مدت‌ها متواری بود در یکی از شهرهای خراسان شمالی شناسایی شد.

بازپرس ویژه شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تصریح کرد: این فرد با تلاش‎های مستمر و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات خراسان رضوی و با همکاری اداره کل اطلاعات خراسان شمالی روز جمعه 29 اردیبهشت در یکی از شهرهای خراسان شمالی دستگیر شد.

وی در پایان گفت: با توجه به تعداد زیاد شکات و احتمال اینکه شکات دیگری نیز در این پرونده مورد اغفال و کلاهبرداری قرار گرفته باشند تحقیقات قضایی و اطلاعاتی ادامه دارد و در صورتی که شهروندان شکایتی نسبت به این متهم دارند می توانند جهت ارائه شکایت به شعبه 410 دادسری عمومی و انقلاب مشهد جهت ارائه شکایت مراجعه کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مامور اخاذ و کلاهبردار مشهدی دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..