تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهمیت فیزیوتراپی در کشیدگی عضلات ورزشکاران

 
وی در ابتدا موضوع استراحت ورزشکار در روز اول را مورد تاکید قرار داد و افزود: استفاده از ماساژ یخ و سرما درمانی طی ۷۲ ساعت اولیه پس از کشیدگی، استفاده از بانداژ به نحوی که ایجاد گرما نکند، به عنوان مراحل بعدی فیزیوتراپی در بهبود این عارضه تلقی می‌شود.
 
این فیزیوتراپیست در رابطه با استفاده از بانداژ، تصریح کرد: گرمای ناشی از بانداژ می‌تواند التهاب ناشی از کشیدگی عضله و تاندون را تشدید نماید، از همین رو نحوه استفاده از بانداژ خیلی مهم است.
 
سعیدی در ادامه افزود: استفاده از تکنیک ماساژ فریکشن عرضی که مهمترین بخش درمان برای جلوگیری از ایجاد بافت اسکار عمقی است که نمی‌گذارد ورزشکار به سرعت به میادین برگردد لذا جهت قرار گرفتن کلاژن‌های تازه در مسیر بیومکانیکی اصلی لازم است این تکنیک فقط توسط متخصصین فیزیوتراپی انجام شود.
 
وی گفت: استرچ با متد کاملا علمی که نقش حیاتی برای بازگشت ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها دارد که متخصص فیزیوتراپی این کار را بایستی به خوبی و به موقع انجام دهد.
 
عضو انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، تاکید کرد: استفاده از تکنیک ماسل انرژی جهت رفع کوتاهی و برگرداندن دامنه مفصلی برای ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها می‌تواند بسیار مهم باشد.
 
سعیدی افزود: استفاده از دستگاه‌های پیشرفته فیزیوتراپی از قبیل: امواج مافوق صوت، لیزر و...، می‌تواند به بهبود آسیب‌های ورزشکاران کمک کند.
 

گفتنی است؛ بیست و هشتمین کنگره سالیانه و اولین کنگره بین المللی فیزیوتراپی ایران از سوم تا پنجم خرداد ۹۶ در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهمیت فیزیوتراپی در کشیدگی عضلات ورزشکاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..