تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجوم مگس‌های سفید به تهران 

سلامت نیوز:عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه معضل مگس های سفید پایتخت با اقدامات مقطعی و جزئی شهرداری رفع نمی شود استفاده از راهکارهای بیولوژیکی و علمی را در کاهش جمعیت این حشرات دانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،علیرضا محجوب اقدامات شهرداری برای مبارزه با مگس های سفید پایخت را مقطعی، احساسی و جزئی خواند و افزود: شهرداری تهران در گذشته با بکارگیری راهکارهایی به دنبال کاهش جمعیت موش ها بود اما این راهکارها موفقیت آمیز نبوده و عوامل بیولوژیکی یعنی گربه ها منجر به کاهش جمعیت موش های شدند بنابراین شهرداری به این نتیجه رسید که نمی توان با طعمه گذاری و استفاده از سموم با موش ها مبارزه کرد؛ البته

تغییر اکوسیستم، علت افزایش تعداد مگس های سفید پایتخت

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تغییر اکوسیستم را علت افزایش تعداد مگس های سفید دانست و ادامه داد: البته در گذشته هم سفیدبالک ها در پایتخت وجود داشتند اما تعداد آنها به میزان کنونی نبود و تغییر اکوسیستم باعث شده تعداد حشراتی مانند مگس سیاه که از سفیدبالک ها تغذیه می کردند کاهش یابد و این موضوع افزایش تعداد مگس های سفید در پایتخت را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: برای کاهش تعداد مگس های سفید در پایتخت باید در جهت احیای نسل حشرات تغذیه کننده این حشرات اقدام کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: راهکارهای مبارزه با مگس های سفید باید به گونه ای باشد که به محیط زیست و مردم آسیب وارد نشود.

کاهش جمعیت مگس های سفید پایتخت نیازمند استفاده از راهکارهای بیولوژیک و علمی

عضو مجمع نمایندگان استان تهران استفاده از راهکارهای بیولوژیکی و علمی را در کاهش جمعیت مگس های سفید پایتخت موثر دانست و گفت: هر چند برای کاهش تعداد مگس های سفید در پایتخت باید کارکارشناسی و علمی صورت بگیرد اما به راهکارهای علمی و بیولوژیک توجهی نمی شود./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجوم مگس‌های سفید به تهران »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..