تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستند سفیر اهدای عضو هنرمندان

گفتگوی رادیو تهران با ثریا قاسمی؛

مینا نیکانیک تهیه‌کننده مستند سایه روشن با بیان این خبر گفت:  روز ملی اهدای عضو بهانه‌ای شد تا با ثریا قاسمی، سفیر اهدای عضو هنرمندان درباره اهدای عضو و ارزش معنوی این اقدام گفت و گو شود. دکتر نجفی زاده، موسس و مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از دیگر مهمانان این برنامه است که مخاطبان را بیشتر با فعالیت های انجمن و شرایط این موسسه آشنا می کند.
 
در بخشی از برنامه با یک گیرنده عضو مصاحبه شده است که با او درباره زندگی قبل از بیماری اش تا شرایط کنونی او، امید به زندگی، شرایط سخت لیست انتظار و... صحبت شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: مستند سایه روشن کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری رادیو تهران است و وجه تمایز آن با دیگر برنامه ها در قالب آن است، در این مستند رادیویی مستندسازان ضمن آشنا کردن شنوندگان با معضلات اجتماعی و راه حل های برون رفت از آن معضل، مخاطبان را در جزء جزء اتفاقاتی که در سطح شهر رخ می دهد، قرار می دهند.
 
ویژه برنامه سایه روشن از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو تهران می شود.   

انتهای پیام/


 
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستند سفیر اهدای عضو هنرمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..