تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشمه های تاریخی آبگرم کوبا

کد خبر: ۵۳۵۸۲۷

۷۳  بازدید

در متنزس در کوبا، چشمه های آبگرم با خاصیت درمانی خود ثروتمندان زیادی را از سراسر ایالات متحده و اروپا به خود جلب می کردند.

برترین ها: در متنزس در کوبا، چشمه های آبگرم با خاصیت درمانی خود ثروتمندان زیادی را از سراسر ایالات متحده و اروپا به خود جلب می کردند. در اواخر قرن نوزدهم مشخص شد که آب این شهر غنی از مواد معدنی مثل آهن، منیزیم، کلسیم و گوگرد است. کشف خواص  مفید آب محلی باعث توسعه و ساخت و ساز چشمه های تفریحی آبگرم در سال 1930 شد. معماری این ساختمان ها خیره کننده است و اهمیت آن ها در شخصیت تاریخی شهر بسیار مهم است. ساختمان های آبگرم بسیار بزرگ با بالکون ها و طبقات متعدد و هم چنین باغ ها و چشمه هایی در سراسر مجموعه هستند. این مجتمع ها در نقطه اوج خود، 44 اتاق، یک رستوران و منطقه ورزشی برای مهمانان داشتند. باتوجه به محبوبیت و تقاضای فراوانی که برای این چشمه ها بود، منظره شهر به سرعت با ساخت ویلاهای مجلل تغییر می کرد.

سال های 1930 و اوایل 1940 دوره رونق شهر بود و مردم از سراسر کوبا و خارج از کشور به این چشمه ها هجوم می آوردند. اما پس از آن رونق و ثروتی که این چشمه ها همراه آورده بود به طور ناگهانی کاهش یافت. چند سال قبل از انقلاب کوبا، آلودگی از یک آسیاب شکر محلی به منبع آب نفوذ کرد و باعث کاهش رفت و آمد به این چشمه ها شد. در عرض چند سال بیشتر مغازه ها و هتل های محلی ورشکست شدند و محبوبیت شهر کاهش یافت. امروزه این منطقه به عنوان یک کپسول زمان برای دوران پیش از انقلاب کوبا عمل می کند که بهشت و مقصد تعطیلات ثروتمندان به شمار می رفت. امروزه دیوارها و کف که زمانی با سنگ مرمر و چوب پوشیده شده بود به دلیل غارت و چپاول در این سال ها برهنه شده است.

چشمه های تاریخی آبگرم کوبا  چشمه های تاریخی آبگرم کوبا  چشمه های تاریخی آبگرم کوبا  چشمه های تاریخی آبگرم کوبا  چشمه های تاریخی آبگرم کوبا  چشمه های تاریخی آبگرم کوبا  چشمه های تاریخی آبگرم کوبا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشمه های تاریخی آبگرم کوبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..