تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتباهات آرایشی که چشم ها را کوچکتر می کنند

کد خبر: ۵۳۳۳۲۸

۳۰۰  بازدید

برترین ها: بدون شک تاثیرگذارترین بخش هر صورتی چشم‌ ها هستند. چشمان خسته ظاهر شما را بی روح نشان می دهند در حالی که چشمان درشت تمرکز را بر چشمان تان گذاشته و بر جذابیت تان می افزاید. اگر چشمان ریزی دارید، نگران نباشید زیرا با چند روش ساده می توانید آنها را درشت تر از قبل نشان دهید. در این مطلب شیوه این کار را به شما آموزش می دهیم. 

این شیوه آرایش چشم ها را کوچک تر می کند

سفید کردن زیر چشم 

تقریبا همه ما زیر چشمان مان کمی تیره و گود افتاده است، به همین دلیل از کانسیلرها استفاده می کنیم. اما اگر رنگ کانسیلر روشن از رنگ پوست مان باشد، تمرکز از چشم هایمان به زیر آن رفته و در نتیجه چشمان مان کوچک تر نشان داده می شود. بنابراین اگر می خواهید که چشمانی درشت تر داشته باشید، از کانسیلری همرنگ پوست تان استفاده کنید.

Stellar

این شیوه آرایش چشم ها را کوچک تر می کند 

27 دلار

 

فر نکردن مژه ها

اگر تنها چند ثانیه برای این کار وقت بگذارید و مژه هایتان را به کمک ریمل یا فر مژه حالت دهید، چشمانی درشت تر خواهید داشت.

Kevyn Aucoin

این شیوه آرایش چشم ها را کوچک تر می کند 

21 دلار

 

سیاه نکردن داخل چشم

شاید شما هم مانند خیلی از خانم های دیگر مداد چشم را تنها برای خارج چشم هایتان استفاده می کنید اما آیا می دانید که اگر داخل پلک های بالایتان را هم سیاه کنید، چشمانی درشت تر خواهید داشت؟ 

CoverGirl

این شیوه آرایش چشم ها را کوچک تر می کند 

6 دلار

 

استفاده از سایه سیاه

هنگام زدن سايه چشم توجه داشته باشيد سايه تيره، چشم را کوچک‌تر و سايه روشن، چشم را درشت‌تر نشان مي‌دهد. به همین دلیل رنگ روشن سايه را روي کل پل،  رنگ متوسط را روي پايين پلک و رنگ تيره را روي گوشه خارجي آن بکشيد تا به نگاه‌تان عمق بخشد.

Surratt Beauty

این شیوه آرایش چشم ها را کوچک تر می کند 

45 دلار

 

سیاه کردن داخل پلک های پایین

برعکس پلک های بالا، اگر پایین پلک هایتان را سیاه کنید، چشمان تان کوچک تر به نظر خواهد رسید. به جای آن مداد چشمی روشن را بردارید و بر پایین پلک های داخل چشم تان بکشید. 

Smashbox

این شیوه آرایش چشم ها را کوچک تر می کند 

21 دلار

 

استفاده نکردن از سایه های رنگی

اگر دوست دارید که از سایه چشم استفاده کنید، از رنگ هایی استفاده کنید که توجه را به سمت چشمان تان بکشاند. برای پایین پلک هایتان از ساده روشن و برای بالای آن از رنگ های تیره استفاده کنید.

 Smith and Cult

این شیوه آرایش چشم ها را کوچک تر می کند 

44 دلار

 حالت ندادن به ابرو

ابروها را متناسب با چهره خود اصلاح کنید و با سایه و مداد آن را پر رنگ تر کنید. با مرتب کردن آنها و خالی کردن زیر ابروهایتان، چشم نمود بیشتری پیدا می کند. ترکیب چشم و ابرو دورنمای بهتری خواهد داشت و چشمهایتان را درشت تر نشان خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتباهات آرایشی که چشم ها را کوچکتر می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..