تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت هزینه خدماتی در مدارس غیردولتی اختیاری است

دریافت هزینه خدماتی در مدارس غیردولتی اختیاری است

جامعه > مشکلات مردم - دریافت هزینه خدماتی از قبیل تغذیه بین روز، لباس متحدالشکل و ایاب و ذهاب از اولیای دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی اختیاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با نزدیک شدن زمان ثبت نام برخی والدین در مورد شهریه مدارس غیردولتی سوال دارند. در این باره علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش توضیح داد: در مدارس غیردولتی نصب نرخ شهریه مصوب ابلاغی به همراه رئوس تمام فعالیت‌ها در محل ثبت نام و در معرض دید اولیا دانش‌آموزان و مراجعین الزامی است.

او گفت: تعیین و دریافت هزینه خدماتی از قبیل تغذیه بین روز، لباس متحدالشکل و ایاب و ذهاب از اولیای دانش‌آموزان با تأیید انجمن اولیا مربیان مدرسه و کسب موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه ناحیه در زمان مقرر امکان‌پذیر خواهد بود ضمن آنکه استفاده از خدمات مذکور کاملا اختیاری است و دریافت هرگونه وجهی تحت این عناوین در هنگام ثبت‌نام ممنوع است.

او تاکید کرد: مدیران مدارس غیردولتی موظفند هنگام ثبت‌نام نسبت به انعقاد قرارداد اخذ شهریه بین ولی دانش‌آموز و واحد آموزشی در سامانه تعیین شهریه اقدام و یک نسخه از قرارداد تکمیل شده را چاپ و پس از مهر و امضا به ولی دانش‌آموز تحویل دهند.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت هزینه خدماتی در مدارس غیردولتی اختیاری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..