تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر بدهید/ مهم‌ترین اولویت شوراهای شهر در دوره جدید چه می‌تواند باشد؟

شما نظر بدهید/ مهم‌ترین اولویت شوراهای شهر در دوره جدید چه می‌تواند باشد؟

جامعه > شهری - نتایج شورای شهر در دوره جدید در بسیاری از استان‌های کشور مشخص شده‌است، به نظر شما مهم‌ترین اولویت کاری شوراهای شهر در دوره جدید چه می‌تواند باشد؟

به گزارش خبرآنلاین، نتایج انتخابات شورای شهر در بسیاری از استان‌ها مشخص شده‌ و مردم منتخبان خود را شناخته‌اند. همزمان در تهران نیز مسئولان برگزاری انتخابات شورای شهر از پیشی گرفتن اعضای لیست امید خبر می‌دهند. با این حال شوراها در دوره چهارم بنابر گزارش‌های متعدد نتوانستند آنطور که باید دغدغه‌ها و مسایل مردم را پیگیری کنند.

بر همین اساس به نظر شما مهم‌ترین اولویت کاری شوراهای شهر در دوره پنجم چه مسایلی می‌تواند باشد.


نظرات خود را زیر این خبر به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر بدهید/ مهم‌ترین اولویت شوراهای شهر در دوره جدید چه می‌تواند باشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..