تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن شبکه کودک برای ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال در ماه مبارک رمضان، براساس تجربه موفق سال گذشته، شبکه کودک تلاش می‌کند خاطره‌هایی دلنشین، شاد و معنوی‌ را برای خردسالان و کودکان خلق کند.

برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» دوباره مهمان خانه‌های کودکان روزه‌دار خواهد شد تا در کنار خانواده خود، آماده روزه گرفتن شوند.

«پف‌فیلم» نیز هر شب با پخش یک فیلم سینمایی جذاب، شب‌های رمضان را با دنیای تخیل و شادی، رنگ‌آمیزی می‌کند.

سریال‌های جدید «پهلوانان»، «تندرها به پیش»، «فوتبال رباتی» و «حیوانات ماشینی» نیز در ایام ماه مبارک از کانال‌های پویا و نهال پخش خواهد شد.

همچنین برنامه حفظ سوره‌های کوچک قرآن برای خردسالان زیر شش سال، جزءخوانی روزانه و مسابقه تفسیر قرآن برای کودکان شش تا 12 سال، از شبکه تخصصی کودک پخش خواهد شد.

به روال سال گذشته و برای انطباق با تغییرات سبک زندگی در ماه مبارک رمضان، پخش شبکه کودک 24 ساعته خواهد بود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن شبکه کودک برای ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..