تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم آیت‌الله عیسی قاسم اعلام شد؛ حبس تعلیقی و مصادره اموال

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاه بحرین صبح امروز یکشنبه حکم آیت‌الله عیسی قاسم به اتهام پولشویی را قرائت کرد.

دولت بحرین جمع‌آوری وجوهات دینی از مردم در دفتر آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را که یکی از شعائر دینی است، پولشویی دانسته است. 

وبگاه روزنامه «الوسط» بحرین گزارش داد که در این حکم دادگاه آیت‌الله عیسی قاسم و «حسین القصاب» و «میرزا الدرازی» مسئولان دفتر وی به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 100 هزار دینار جریمه محکوم شدند.

همچنین بر اساس این حکم تمامی اموال متعلق به حساب‌های شیخ عیسی (که مربوط به وجوهات مردمی و خُمس است) به مبلغ سه میلیون دینار و دو مِلک مصادره می‌شود.

دادگاه بحرین پیشتر قرار بود روز 17 اردیبهشت این حکم را قرائت کند اما تحت فشار افکار عمومی و هشدار علمای بحرین قرائت این حکم را به روز 31 اردیبهشت موکول کرد.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/JNI3SP اخبار مرتبط تظاهرات گسترده کفن‌پوشان در شب محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم96/02/31 - 09:46



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم آیت‌الله عیسی قاسم اعلام شد؛ حبس تعلیقی و مصادره اموال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..