تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج 160 هزار مددجو از چرخه کمیته امداد در سال 95

امید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خروج 160 هزار مددجو از چرخه کمیته امداد در سال 95محمد امید معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه اساس کار کمیته امداد بر توانمندسازی و خودکفایی 3 میلیون و 200 هزار مددجو تحت پوشش در کشور است، در این راستا گام اول برای توانمندسازی این افراد، شناسایی استعداد‌ خانواده‌های تحت حمایت است که بخش قابل توجهی از اعتبارت در حدود بیش از 50 درصد به این امر اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تاکنون شاهد رشد کمک‌های مردمی و تسهیلاتی بانکی بوده‌ایم، تصریح کرد: در سال 95 مجموع کمک‌های مردمی یک هزار و 450 میلیارد تومان بوه است که این میزان  400 میلیارد صدقات، 400 میلیارد طرح اکرام و 300 میلیارد زکات را شامل می‌شود و برای امسال پیش بینی می‌شود این کمک‌ها به مبلغ یک هزار و 750 میلیارد تومان برسد.

امید با اشاره به اینکه مرحله استانی جشن خودکفایی اجرا و 160 هزار مددجو از چرخه کمیته امداد خارج شده‌اند، ادامه داد: حدود 60 تا 70 درصد اشتغال های کوچک در کشور توسط مددجویان کمیته امداد انجام می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه در بودجه کلان کمیته امداد همکاری دولت و بانک‌ها برای تسهیلات اشتغال زایی افزایش یافته، گفت: در بحث توانمند سازی هرچه اشتغال بر پایه مهارت آموزی باشد، موجب ماندگاری آن خواهد شد که در این راستا تفاهم‌ نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای ایجاد شده تا آموزش به مددجویان حین کار نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج 160 هزار مددجو از چرخه کمیته امداد در سال 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..