تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزم نیروهای انقلاب برای مبارزه با فقر و فساد تبعیض

به گزارش افکارنیوز،

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نتیجه انتخابات و رأی 16 میلیونی رئیسی در انتخابات 96 اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پیروز عرصه اخلاق، متانت و صداقت است، او پیروز عرصه مسئولیت‌پذیری در قبال فقر و فساد و تبعیض و همت برای حل مشکل رکود تورمی بود.

آیت‌الله کعبی بابیان اینکه راه تغییر به نفع مردم تازه آغازشده و آقای رئیسی در این زمینه مسئولیت سنگینی دارد، تأکید کرد: آقای رئیسی قدرتمندانه وارد میدان رقابت انتخاباتی شد و درعین‌حال فردی قوی، مظلوم و متخلق بود که توانست بین نیروهای مؤمن یک انسجام درونی ایجاد کند که این خود یک برکت الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: امروز راه مبارزه با فقر و فساد و تبعیض پس از انسجام نیروهای مؤمن و استفاده از نیروهای متخصص و نیز چاره‌جویی برای حل مشکلات کشور آغاز شده و نیروهای انقلاب باید با نفس تازه تلاش خود را ادامه دهند.

وی ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران برای خلق حماسه 40 میلیونی و مشارکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: ما از رهبر حکیم انقلاب به خاطر تحقق عینی مردم‌سالاری و جلوه دادن به قدرت مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزم نیروهای انقلاب برای مبارزه با فقر و فساد تبعیض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..