تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ‌خوری+ تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

 مقامات چین قصد دارند فروش گوشت سگ را در "مراسم سگ‌خوری" در شهر یولاین ممنوع اعلام کنند. هر ساله هزاران حیوان بی گناه در این مراسم کشته می شوند. این مراسم از سال 2010 به منظور بهبود بازار فروش حیوانات آغاز شد؛ اما رئیس جدید حزب کمونیست چین قصد دارد با ممنوع کردن تجارت گوشت سگ، به این مراسم غیرانسانی پایان دهد. 

مؤسسه "جامعه انسانی بین المللی" اعلام کرد: افرادی که بر خلاف قانون عمل کنند و همچنان به فروش سگ بپردازند، با جریمه 100 هزار یوآنی مواجه می شوند و حتی ممکن است بازداشت شوند. این یکی از شدیدترین اقدامات علیه تجارت گوشت سگ در چین محسوب می شود که هر ساله در سراسر جهان با انتقاداتی مواجه شده است. این قانون فقط در خصوص فروش و تجارت گوشت سگ است و تجارت گوشت حیوانات دیگر از جمله گربه همچنان آزاد است.

حدود 10 میلیون سگ و 4 میلیون گربه هر ساله در چین کشته می شوند. دهها هزار مورد از این حیوانات فقط برای مراسم یولاین کشته می شوند. هرچند در حال حاضر به دنبال اعتراضات داخلی و جهانی، تعداد حیواناتی که در این مراسم کشته می شوند، در مقایسه با سالهای قبل کاهش یافته است.

مراسم سگ‌خوری در یولاین در سال 2016

ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ خوری در چین+ تصاویر ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ خوری در چین+ تصاویر ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ خوری در چین+ تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت فروش گوشت سگ در مراسم سگ‌خوری+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..