تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه در میان گذاشتن رنجش های خود با همسرتان!

اولین نکته ای که زن و شوهر باید در حفظ رابطه ی خود رعایت کنند، خوب حرف زدن است. خوب حرف زدن، صرفا احترام گذاشتن و تعارف تیکه پاره کردن نیست. در بین زن و شوهر، خوب حرف زدن یعنی بدون تعارف، صاف و پوست کنده صحبت کردن البته در قالب احترام. اینکه با کنایه صحبت نکنیم و اگر سوء تفاهمی بینمان بوجود آمده است با حرف زدن و به آرامی، آن را باز کرده و کدورت ها را از بین ببریم.

راه های رفع رنجش از همسر

۱ قبل از صحبت کردن سعی کنید خود را به جای همسر خود بگذارید، با این حال بهتر به مشکلات او پی می برید.

۲ قبل از صحبت و هماهنگی با همسر، هیچ وقت موضوع را با دیگران مطرح نکنید چون ممکن است گفته هایتان را به او تحویل دهند و او را علیه شما بشورانند.

۳ در ابتدای صحبت، تاکید کنید قصد شما از مطرح کردن رنجش ها فقط رفع سوء تفاهم است.

۴ سعی کنید از نکات مثبت و کارهای پسندیده او ذکری به میان آورید.

۵ تاکید کنید که ممکن است مقصر ماجرا خودتان باشید و اگر قصوری دارید، آن را به زبان آورید و از همسر خود پوزش بخواهید، او هم آماده عذرخواهی خواهد شد.

۶ حرف هایتان را با زخم زبان و کنایه و تحقیر بیان نکنید به فرموده امام علی علیه السلام بسا سخنی، زخمی عمیق وارد می آورد.

۷ هیچ وقت همسر خود را با دیگران مقایسه نکنید او را با خودش یعنی خطایش را با رفتار خوب خودش مقایسه کنید.

۸ از یک دندگی و لجبازی بپرهیزید. مجادله بی حاصل نکنید.

۹ دلخوری ها و رنجش های کوچک، گذشته های دور را یادآوری نکنید و او را وادار نکنید که به گناهش اعتراف کند و عذرخواهی نماید.

۱۰ هنگام بحث و گفتگو به همسرتان هم اجازه صحبت کردن و اظهار نظر بدهید، تا او هم تخلیه روانی شود و به آرامش برسد.

۱۱ به هر شکل می توانید رفع دلخوری را جشن بگیرید. (با شاخه گلی یا پختن کیک و…) همیشه به یاد داشته باشید که آشتی های اجباری که در آن هیچ یک از طرفین تغییری در خود نمی دهند، بنیایی سست دارد.

گرداوری و تنظیم بهترینها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه در میان گذاشتن رنجش های خود با همسرتان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..