تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج شورای شهر مشهد فردا اعلام می شود

نتایج شورای شهر مشهد فردا اعلام می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، رحیم نوروزیان فرماندار مشهد در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع هزار و 170 صندوق در شهرستان مشهد تاکنون 100 صندوق به فرمانداری تحویل داده شده كه در تلاشيم تا یکشنبه بعدازظهر نتایج انتخابات شورای شهر مشهد را اعلام کنیم

وی افزود: مشارکت مردم مشهد در انتخابات 29 اردیبهشت ماه بیش از 70 درصد بوده است به جز 20 شعبه، شمارش صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری در سایر شعبه ها در سطح مشهد انجام گرفته است.

فرماندار مشهد گفت: در مجموع اختلاف آقای رئیسی و روحانی بین صد هزار تا 150 هزار رای در نوسان است و تاکنون آقای رئیسی در مشهد رای اول و آقای روحانی رای دوم را دارد.

رحیم نوروزیان یادآور شد: انتخابات در آرامش کامل در مشهد برگزار شد اما عده ای قصد فضاسازی هایی را داشتند که البته هدفمند بود با توجه به این که در انتخابات ها هیجان و شور زیاد است این اتفاقات طبیعی است اما فضای سنگینی از سوی برخی با محوریت تعطیلی شعب و کمبود تعرفه ایجاد شد.

وی تاکید کرد: ما تلاش می کنیم هرچه زودتر نتایج آراء را اعلام کنیم.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج شورای شهر مشهد فردا اعلام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..