تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تندباد در راه اردبیل+ پیش‌بینی هوای 5 روز آینده استان

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1396/02/30 شناسه خبر: 1109971

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل، وزش بادهای شدید توام با گرد و خاک را پدیده غالب جوی امروز در شهرستان‌های اردبیل، نیر، سرعین، مشگین شهر و نمین، اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه وزش بادهای شدید توام با گرد و خاک پدیده غالب جوی در شهرستان‌های اردبیل، نیر، سرعین، مشگین شهر و نمین، طی امروز خواهد بود، گفت: سرعت وزش باد در مناطق مرکزی 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت و در برخی ساعات تا 72 کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید.

علی دولتی مهر، تصریح کرد: در مناطق شمالی استان اردبیل، ضمن افزایش سرعت وزش باد نسبتا شدید در بعد از ظهر و شب روز شنبه 30 اردیبهشت ماه، رگبار باران پیش بینی می‌شود.

وضعیت 5 روز آینده آب و هوای اردبیل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تندباد در راه اردبیل+ پیش‌بینی هوای 5 روز آینده استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..