تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد بازیکنان استقلال خوزستان

بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد بازیکنان استقلال خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کمیته اخلاق پس از اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان و امتناع کردن از حضور در فرودگاه اهواز برای سفر به عمان، تاکید کرد، در صورت ادامه داشتن این اتفاق و اعتصاب به دلیل مسائل مالی، با عوامل و بازیکنان برخورد خواهد کرد؛ بیانیه صادره، به شرح ذیل می باشد:

عدم حضور بازیکنان استقلال خوزستان و هر تیم دیگری در تمرین و یا شرکت در مسابقات اعم از داخلی و خارجی به بهانه عدم دریافت دستمزد یا مبلغ قرارداد، رفتاری غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی محسوب و موجب تشکیل پرونده، تعقیب، تنبیهات انتظامی و اخلاقی در کمیته اخلاق خواهد شد. در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و کلیه بازیکنان متخلف و عاملین و محرکین این اقدام شناسایی و در اسرع وقت به پرونده آنها رسیدگی و رأی مقتضی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد بازیکنان استقلال خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..