تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش‌های آسان از بین بردن جوش سر سیاه

خبرگزاری میزان: یک متخصص پوست و مو گفت: افراد می‌توانند با بهره گیری از روش‌های آسان خانگی، نسبت به از میان بردن جوش‌های سر سیاه خود اقدام کنند.

جوش سر سیاه زینب شاکرزاده در گفت و گو با خبرنگار گفت: جوش‌های سر سیاه در پی بسته شدن دهانهه خروجی غدد چربی‌ساز به روی پوست ظاهر می‌شوند.


وی افزود: به دلیل سیاه رنگ بودن این جوش‌ها و قابلیت مشاهده آنها، در بسیاری از مواقع افراد از بودن جوش‌های سر سیاه ابراز نارضایتی می‌کنند.

این متخصص پوست و مو با اشاره به تبلیغات گسترده برای کاهش جوش‌های سر سیاه اظهارکرد: در شرایطی که تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر استفاده از کرم‌های شیمایی از میان برنده جوش‌های سر سیاه در فضای مجازی مشاهده می‌شوند، افراد می‌توانند در خانه خود و با روش‌های خانگی نسبت به از میان بردن جوش‌های سر سیاه اقدام کنند.

شاکرزاده در خصوص برخی روش‌های خانگی که می‌توانند در کاهش جوش‌های سر سیاه موثر باشند خاطرنشان کرد: یکی از ساده‌ترین راهکار‌ها که می‌تواند منجر به کاهش جوش‌های سر سیاه شوند استفاده از آبلیو است.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند یک پنبه را به آبلیو آغشته کرده و پس از آن، نسبت به از میان بردن سلول‎های مرده‎ پوست خود اقدام کنند، اما در این روش باید توجه شود که فرد استفاده کننده پوست حساسی نداشته و آبلیمو سبب آسیب وارد شدن به پوست او نشود.

این متخصص پوست و مو سیب زمینی را به عنوان یکی دیگر از لایه بردارهای طبیعی معرفی کرد و گفت: سیب زمینی حاوی ویتامین B و C است و می‌تواند به عنوان یک لایه بردار، نقش از میان بردن جوش‌های سر سیاه را ایفا کند.

شاکرزاده تاکید کرد: گیاه آلوئه‎ ورا و همچنین دوغ بدون گاز نیز می‌توانند به عنوان دو ماسک مد نظر قرار گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش‌های آسان از بین بردن جوش سر سیاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..