تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادل جبیر:آمریکاو عربستان روابط تاریخی باهم دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه عربستان سعودی تاکید کرد امروز روزی تاریخی در روابط عربستان سعودی و آمریکاست.
 
به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از عادل جبیر وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد امروز روزی تاریخی در روابط عربستان سعودی و آمریکاست.
 
وی در کنفرانس خبری مشترک با رکس تیلرسون همتای آمریکایی خود در ریاض گفت: عربستان سعودی و آمریکا در بخش های مختلفی به ویژه دفاعی قراردادهای مختلفی امضا کردند.
 
جبیر گفت: عربستان سعودی و آمریکا دارای روابط راهبردی هستند.
 
وی بیان داشت: در گفتگوهای ملک سلمان و رئیس جمهور ترامپ به آنچه که دخالت های ایران عنوان شده، اشاره شده است.
 
وزیر خارجه عربستان تصریح کرد آماده همکاری ها برای استقرار صلح میان فلسطینیان و اسرائیلی ها هستیم.
 
وی افزود: سفر ترامپ به عربستان سعودی آغاز یک تحول تاریخی در روابط آمریکا با کشورهای عربی و اسلامی است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادل جبیر:آمریکاو عربستان روابط تاریخی باهم دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..