تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید حسن نصرالله پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت

به گزارش مشرق، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به حسن روحانی انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفت.

به گزارش شبکه المنار، نصرالله تاکید کرد که مشارکت گسترده مردم در این انتخابات بار دیگر عظمت این ملت و نظام اسلامی را اثبات کرد.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه ساعاتی پس از اعلام اولیه پیروزی روحانی در رقابت انتخابات ریاست جمهوری را در پیامی تبریک گفت.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز امروز با ارسال پیامی، پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید حسن نصرالله پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..