تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات هزاران یمنی در اعتراض به سفر ترامپ به عربستان (+عکس)

شهروندان یمنی با برگزاری تظاهرات پرشور در صنعا پایتخت این کشور، سفر رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم، هزاران شهروند یمنی روز شنبه همزمان با ورود دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به ریاض، در صنعا تظاهرات کردند.

شهروندان یمنی در این تظاهرات که با نام نه به تروریسم آمریکایی برگزار شد، تجاوز آمریکا علیه ملت‌های عربی و اسلامی و در رأس آن‌ها ملت یمن را محکوم کردند.

شهروندان یمنی در این راهپیمایی فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و لعنت بر صهیونیسم سر دادند.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن نیز طی سخنانی در جمع تظاهرات کنندگان از شرکت کنندگان در نشست ریاض خواست که یک اسیر از اسرای فلسطینی را از زندان‌های رژیم صهیونیستی نجات دهند.

وی افزود: هدف سفر ترامپ و برگزاری نشست ریاض، حمایت از اسرائیل و پذیرفتن آن و تحویل فلسطین به اسرائیل و آمریکا است.

الحوثی گفت: ملت‌ها راهی جز مقاومت و پایداری ندارند، زیرا در غیر این صورت آمریکا و مزدوران با نام آزادی و یا حقوق بشر آن‌ها را از بین خواهند برد.

ترامپ و همسرش روز شنبه وارد ریاض شده و مورد استقبال مقامات عربستانی قرار گرفتند.

یکی از اهداف سفر ترامپ، امضای قراردادهای تسلیحاتی با عربستان به منظور تقویت امکانات نظامی این کشور و بالابردن توانایی‌های آن برای تجاوز به یمن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات هزاران یمنی در اعتراض به سفر ترامپ به عربستان (+عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..