تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاسوس رژیم صهیونیستی در لبنان دستگیر شد

اداره امنیت داخلی لبنان یک عراقی را که برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می‌کرد و مدیریت شبکه‌های گسترده در داخل لبنان را بر عهده داشت، دستگیر کرد.

به گزارش فارس، اداره امنیت داخلی لبنان اعلام کرد که یک فرد عراقی با نام اختصاری «م.ی» را به جرم ارتباط با رژیم صهیونیستی و جمع‌آوری اطلاعات در راستای منافع این رژیم دستگیر کرده است.

به نوشته خبرگزاری رسمی لبنان، با دستگیری این فرد، شبکه‌های جاسوسی زیر نظر او در داخل خاک لبنان نیز کشف و منهدم شد.

در تحقیقاتی که از او بعمل آمده مشخص شده است که وی از سوی بخش  TASA ELITE در وزارت جنگ اسرائیل ( اداره مخصوص عملیات‌های خارجی در کشورهای عربی) گمارده شده و موظف بوده تا اطلاعاتی از ارتش لبنان و شخصیت‌های لبنانی به تل آویو ارسال کند و همچنین اقدام به خدمت گماردن افرادی در لبنان برای اجرای عملیات‌های تروریستی و ترور و تشکیل شبکه‌های تروریستی کند.

او همچنین از طریق برادر خود در عراق اطلاعات فعالیت‌های مقامات عراقی را جمع و به دست اسرائیل می‌رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاسوس رژیم صهیونیستی در لبنان دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..