تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیسی بعنوان رئیس جمهور دوازدهم انتخاب شد

سرویس سیاسی بی‌باک: ملت ایران حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را بعنوان پیروز نهایی انتخابات دوازدهم معرفی کردند.

به گزارش بی‌باک، ملت ایران نه فتنه گر است نه قانون گریز، از همین رو هر که را در نهایت وزارت کشور معرفی بکنند و شورای نگهبان هم تائید کند، قطعا می‌تواند به پاستور برود و کارش را شروع کند و نیروهای انقلاب نه در آموزه‌هایشان فتنه گری و 8 ماه مملکت را به آشوب کشیدن، جای دارد و نه اجازه چنین کاری را به احدی خواهند داد. نیروهای انقلاب حتی حاضرند برای امنیت رئیس جمهور منتخب و ملت شریف ایران در خارج از مرزها با تروریستها مبارزه کنند کما اینکه در سال 88 با تروریستهای نفوذی داخلی و خارجی مبارزه کردند اما واقعیت این است که بدلایل ذیل پیروز واقعی انتخابات بعد از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، کسی جز حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نیست.

1- حسن روحانی علی رغم شهرت بعنوان رئیس جمهور یازدهم و نیاز نداشتن به تبلیغات و معرفی مجدد، از حدود شش ماه قبل از انتخابات فعالیت‌های انتخاباتی خود را شروع کرده بود ولی حجت الاسلام رئیسی تنها یک ماه فرصت داشت، هم خود را به مردم معرفی کند و هم برنامه هایش را تبلیغ کند.

2- حسن روحانی در یک بی قانونی آشکار تمامی دولتمردان را وارد کارزار انتخاباتی کرد اما حجت الاسلام رئیسی حتی کمترین بهره ای از امکانات دولتی نداشت.

3- پول دادن به دهداران و خرید آراء در برخی گزارشات و اموری از این قبیل برای دولتی ها یک امر عادی بود که با این فرض باید حداقل 20 درصد از آرای روحانی را کسر کرد.

4- بر اساس گزارشات مناطق محروم کشور که استقبال زیادی به آقای رئیسی داشتند، انتخابات در بدترین شکل و با کسری تعرفه ها برگزار شد و اعتراضات مردمی را بدنبال داشته است که این می توانست حداقل 10 درصد به آرای حجت الاسلام رئیسی بیفزاید.

5- سوء استفاده غیرقانونی و دروغ بزرگ کانال روزنامه ایران مبنی بر حمایت حاج قاسم سلیمانی از روحانی نیز تاثیر زیادی در بین مردم و علاقمندان به سردار مقاومت داشت که به همین میزان باید از آرای روحانی کاست.

6- بداخلاقی های انتخاباتی حسن روحانی در طول ایام تبلیغات و اظهارات سخیف و کذبی چون دیوار کشی پیاده روها و ... موجب تحریک و ترس بخشی از جامعه گردید که علی رغم بیزاری از روحانی، مجبور شدند به وی رای بدهند.

به عقیده نگارنده، اگر دولت یازدهم مجری خوب و اخلاقمداری برای انتخابات بود و شخص رئیس جمهور و ستادهایش تن به یک رقابت سالم می دادند، قطعا الان حجت الاسلام رئیسی با کسب آرای بالای 70 درصد رئیس جمهور دوازدهم بود اما متاسفانه همواره این نیروهای انقلابند که باید تن به قانون بدهند و به دیگران احترام بگذارند اما دیگران تن به هر کاری بدهند، هم مشروع است و هم قانونی کما اینکه عده ای در سال 88 ماهیتشان را نشان دادند که اگر پیروز نباشند مملکت را به آتش می کشند.

حال جناب آقای روحانی با این رای شکننده و بعضا غیرحلالی که کسب کردند باید بداند که رئیس جمهور واقعی ملت، کسی است که اخلاق را رعایت کرد و علی رغم اسرار نهفته بسیار که در سینه دارد، برای اخذ چند رای بیشتر حاضر به افشاگری علیه شخص رئیس جمهور و اطرافیانش نشد و بازنده واقعی کسانی هستند که تن به رقیب هراسی و دروغ‌های بزرگی چون دیوار کشی دادند.

رئیس جمهور واقعی کسی است که از یک جوان توبه کرده استقبال کرد نه آنان که از شجریان توبه نکرده دفاع و استفاده ابزاری کردند اما یک جوان توبه کرده را صرفا به خاطر حمایت از کاندیدای دیگر، آماج بیشترین تخریبها و توهین‌ها  قرار دادند.

در پایان باید اذعان کرد که برکات این انتخابات در حد برکات برجام بود. همانگونه که برجام تنها خاصیتش برملا شدن ماهیت دشمنان انقلاب و مردم ایران بود. این انتخابات هم نشان داد که چه کسانی بین جوانان و علایق و سلایق مختلف دیوار کشی کردند، چه کسانی از هنرمندان استفاده ابزاری کردند (ماجرای حجت اشراف را یادمان نخواهد رفت که ستاد روحانی چگونه او را بازیچه قرار داد)، چه کسانی کنسرت را صرفا برای بازی سیاسی می خواهند و الا برای اهالی موسیقی کمترین ارزشی قائل نیستند. حداقل برای خواننده هایی چون حجت اشرف زاده و امیر مقصودلو و طرفدارانشان این موضوع خوب آشکار گشت.

با همه این تفاسیر، ملت ایران بخوبی به شخصیبت والای حجت الاسلام رئیسی پی برد . او کسی است که علی رغم همه بداخلاقی‌ها و تخلفاتی که صورت گرفت و حق حامیانش را سلب کردند، توانست در عین گمنامی ظرف یک ماه به رای 38 درصدی برسد و او از این پس بر پاستور قلبهای مردم اخلاقمدار ایران ریاست خواهد کرد نه کسانی که بعد از چهار سال هیاهو و همه بداخلاقی ها و هزینه کردنها رای 51 درصدیشان چند درصد رشد کند.

سلام بر سید اخلاقمدار ایران زمین و خداحافظ مرد رکود و بیکاری و امروز؛ بداخلاقی!

سلام بر سید محرومان و مستضعفان که الحق بهترین گزینه برای تولیت آستان مقدس امام مهربانی هاست. سلام بر ابراهیم بت شکن که با نشان دادن تبر، تن بت پرستان و مفسدان را به لرزه انداخت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیسی بعنوان رئیس جمهور دوازدهم انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..