تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمار رسمی انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرمانداری شهرستان سنندج، نتایج آرا انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر سنندج از مجموع 139 شعبه اخذ رأی به این ترتیب اعلام کرد:

یوسف اسدی 14 هزار و 928رای، غریب سجادی هشت هزار و 811رای، ارسطو گویلی هشت هزار و 728، علی پژگول هفت هزار و 495، فرزاد زارعی 6 هزار و 165، سیدانور رشیدی پنج هزار و 778، محمد شاه اویسی پنج هزار و 496، جلال شریعتی پنج هزار و 247 و سیف الله رضائی با پنج هزار و 44 رای، 9 نفر اول این لیست هستند.
سیده مژده حسینی با چهار هزار و 879، ماشاءاله رضائی چهار هزار و 606، سیدکمال حسینی چهار هزار و 534، سیدبهاالدین حسینی چهار هزار و 348 و محمدسالار زارع با چهار هزار و 217رای، در رتبه های بعدی قرار دارند.
شورای شهر سنندج دارای 9 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل است.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمار رسمی انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..