تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری نوظهور در کمین دختران جوان/ متهم ردیف اول «پوکی استخوان»/ وضعیت سقط جنین غیر قانونی در ایران/ علایم هشداردهنده «فرسودگی شغلی»

در فصل گرم تابستان اشعه ماوراءبنفش خورشید بیشتر می‌شود و بر اساس توصیه متخصصان پوست و به منظور جلوگیری از آفتاب سوختگی و سرطان پوست باید از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کرد.

فرسودگی شغلی یک پدیده رایج بین افراد شاغل در رده‌های شغلی مختلف است و می‌تواند باعث دلسردی، بی حوصلگی، کاهش میزان تمرکز، عدم پیشرفت شغلی و در نهایت از دست دادن شغل شود.

اگر چه در قرون گذشته شاخص یک زن سالم، جذاب و نرمال، داشتن بدنی فربه و درشت بود، اما ارزش‌های شایع در زمان حال بنا به عوامل ترویج‌دهنده آن‌ها الگوی دیگری را ارائه می‌دهد.

سوسیس‌ها به دلیل تنوع در انواع و طعم‌های مختلف که متناسب با همه سلیقه هاست، همچنین انعطاف پذیر بودن پروسه تولید و قیمت قابل رقابت با سایر محصولات گوشتی، مواد اولیه ارزان از طرفداری‌های زیادی برخوردار است.

نوشابه در بین ایرانیان پرطرفدارترین نوشیدنی به شمار می‌رود و کنار گذاشتن آن‌ها از وعده‌های غذایی غیرممکن به نظر می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بر اساس بررسی‌ها ۲۲۵ هزار سقط در سال داشتیم که ۱۲۰ هزار مورد از آنها سقط‌های غیرقانونی و پزشکی بوده است.

استخوان‌ها برخلاف تصور افراد نیز می‌توانند محل تجمع چربی در بدن باشند. جمع شدن چربی در این اندام‌های ضروری منجر به پوکی استخوان می‌شود.

دوران جمع بندی در موفقیت امتحانات و کنکور تاثیر بسزایی دارد که در ادامه به برخی از شیوه‌های صحیح این مساله پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری نوظهور در کمین دختران جوان/ متهم ردیف اول «پوکی استخوان»/ وضعیت سقط جنین غیر قانونی در ایران/ علایم هشداردهنده «فرسودگی شغلی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..