تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمودار قیمت اکسپریا ایکس زد سونی (ادریبهشت ماه 96)

سونی در این اواخر روند یکنواختی نداشته است. ابتدا پرچمدارانش را هر 6 ماه یکبار معرفی می‌کرد؛ سپس تصمیم گرفت تا این روند را تغییر دهد و هر سال یک مدل را به عنوان پرچمدار معرفی کند، در نهایت نیز کلا سری Z را بازنشسته کرد و حالا سری ایکس وظیفه دارد تا پرچم سونی را بالا بگیرد. چندی پیش بهترین محصول از این سری با نام اکسپریا ایکس زد وارد بازار شد. حال که چند ماهی از معرفی این مدل می‌گذرد، تصمیم گرفته‌ایم تا نگاهی به نمودار قیمت اکسپریا ایکس زد سونی بیندازیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

سونی اکسپریا ایکس زد برای نخستین بار در اواخر مهرماه 95 به صورت رسمی و با قیمتی در حدود دو میلیون و 450 هزار تومان وارد بازار کشور شد. پرداخت چنین مبلغی برای محصولی که شاید یک آپدیت خوب برای پرچمداران گذشته بود و چیز خاصی در چنته نداشت، واقعا منطقی به نظر نمی‌رسید. بعد از گذشت کمتر از یک ماه و در اواسط پاییز سال گذشته قیمت این مدل به 2 میلیون و 200 هزار تومان کاهش یافت تا در کمتر از 30 روز بیش از 200 هزار تومان از قیمت اکسپریا ایکس زد کاسته شود.

پس از این افت چشم‌گیر، پرچمدار سونی با قیمتی در حدود دو میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسید تا اینکه وارد فصل زمستان شدیم. در اواسط دهمین ماه از سال 95 در یک اقدام غافل‌گیر کننده اکسپریا ایکس زد با افزایش قیمت مواجه شد و در حدود 150 هزارتومانی گران‌تر از ماه گذشته خود در بازار ایران خرید و فروش می‌شد.

بعد از این افت و خیز جالب در نمودار قیمتی پرچمدار سونی، دوباره این محصول توانست قیمتش را پایدار نگه دارد. اما با ورود به سال جدید ناگهان قیمت اکسپریا ایکس زد به زیر 2 میلیون تومان رسید. حالا و در آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال 96 می‌‌توانید نسخه 32 گیگابایتی اکسپریا ایکس زد سونی را با قیمتی در حدود یک میلیون و 850 هزار تومان از بازار بخرید.

ویژگی‌های سونی اکسپریا ایکس زد در یک نگاه

ابعاد: 146 در 72 در 8.1 میلی‌متر صفحه نمایش: 5.2 اینچی، رزولوشن 1920 در 1080، با فناوری IPS LCD پردازنده:‌ انسپدراگون 820، چهار هسته‌ای، 2.15 و 1.6 گیگاهرتز واحد گرافیکی: آدرنو 530 رم: 3 گیگابایت حافظه داخلی: 32/64 گیگابایت دوربین اصلی: 23 مگاپیکسل، F/2.0، فلاش LED تک‌رنگ، قابلیت فیلم‌برداری 2160p با نرخ 30 فریم بر ثانیه دوربین سلفی: 13 مگاپیکسلی، F/2.0، قابلیت فیلم‌برداری 1080p سایر ویژگی‌ها: گواهینامه IP68 (ضد آب و گرد و غبار)، سنسور اثر انگشت باتری: 2900 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از Quick Charfe 3.0

قیمت اکسپریا ایکس زد

بررسی سونی اکسپریا XZ: می‌خواهم حرف بزنم!

نظر شما در رابطه با نمودار قیمت اکسپریا ایکس زد سونی چیست؟! آیا با ورود پرچمدار جدید سونی به بازار شاهد کاهش قیمت این محصول هستیم؟‌ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مجتبی مسکینی

یه عاشق آی‌تی که علاقه زیادی به بررسی گجت‌های روز داره و تقریبا تمام وقتشو صرف کارش می‌کنه!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمودار قیمت اکسپریا ایکس زد سونی (ادریبهشت ماه 96)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..