تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از لشگر دانلود ۸۲ میلیاردی اپ‌های گوگل تا تاکسی آنلاین موتوربرقی در پاریس

۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از لشگر دانلود ۸۲ میلیاردی اپ‌های گوگل تا تاکسی آنلاین موتوربرقی در پاریس

خبرآنلاین:

شماره 1 -  یوتیوب قانون 10 هزار کاربر برای دیده شدن پست‌ها را حذف کرد. این قانون باعث شده بود تا کاربران کمتری به‌سوی ویدئوهایی ازاین‌دست بروند.

شماره 2 - سال گذشته بیش از 82 میلیارد اپ از گوگل پلی توسط کاربران دانلود شد. این رقم برای سال 2015 حدود 65 میلیارد اپ بود.

شماره 3 - راه‌اندازی سرویس تاکسی آنلاین موتور برقی توسط Gogoro و Bosch در پاریس با استقبال خوبی مواجه شد. در این مرحله از کار بیش از 600 موتوربرقی در سطح شهر در اختیار کاربران قرارمی‌گیرد.

شماره 4 - باج افزار واناکریپتور تاکنون 1 میلیون دلار از قربانیان خود در دنیای پی سی اخاذی کرده است و حالا پسرخاله (نسخه جدید) این باج افزار سعی می‌کند تا با کامپیوتر شما دست به تحلیل داده‌کاوی بیت کوئین بزند.

شماره 5 - محصول 650 دلاری Colorimeter چیزی است که سامسونگ برای کالیبره کردن رنگ برای کاربران خود در نظر گرفته است.

شماره 6 - گفته می‌شود گوشی جدید وان پلاس 5 فناوری عکاسی DxO ساخت DxOMark دارد.

شماره 7 - تصاویر زنده و واقعی گرفته‌شده از آیفون 8 برخی ویژگی‌ها مانند شیشه خمیده 2.5 اینچی، فقدان جک هدفون، قرار گرفتن دوربین به‌صورت افقی و زیر هم در پشت‌گوشی را تأیید می‌کند.

شماره 8 - ال‌جی و گوگل رسماً استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستانت در یخچال‌فریزر، اوون، ماشین‌های لباسشویی، ماشین‌های ظرفشویی، تصفیه هوا، کولرگازی و آبگرمکن را اعلام کردند. قرار است جنرال الکتریک نیز در بخش لوازم‌خانگی خود از سرویس مشابه بهره‌مند شود.

شماره 9 - اپل در نسل بعدی ساعت‌های خود از نمایشگر OLED بهره‌مند خواهد شد تا تحولی جدید در ساعتهای هوشمند خود به وجود بیاورد.

شماره 10 - قابلیت‌های جدید در اپ فیس‌بوک تعریف‌شده است تا در بخش گفت‌وگو استفاده از آن آسان‌تر شود.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از لشگر دانلود ۸۲ میلیاردی اپ‌های گوگل تا تاکسی آنلاین موتوربرقی در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..