تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر استاندار مازندران از حماسه بزرگ مردم مازندران در انتخابات

تقدیر استاندار مازندران از حماسه بزرگ مردم مازندران در انتخابات

استان‌ها > مازندران - ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران با صدور پیامی از حماسه حضور مردم استان ولایتمدار مازندران در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر نمود.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
همایش بزرگ سیاسی انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا در 29 ارديبهشت ماه كه در لبيك به دعوت مقام معظم رهبري و تداوم آرمان هاي امام راحل و انقلاب اسلامي تحقق پيدا كرد، میدان حماسه سازي شما مردم مومن، بصير و انقلابي است که شور، شعور و حضورتان در صحنه هاي خطير و تاريخ ساز كشور، سرمایه پیشرفت و بالندگی امروز و فردای این دیار غرور آفرين و سربلند است.
اين جانب، از حضور آگاهانه و حماسی شما مردم غیور و آگاه که با حضور چشمگير و خيره كننده خود در پاي صندوق هاي راي موجب تقويت قدرت ملي، عزت و اقتدار نظام و ياس دشمنان كور دل و بدخواه ملت ايران شده ايد و بار ديگر اتحاد، هم دلي و هم افزايي خود را در همايشي غرور انگيز در برابر چشم جهانيان به نمايش گذاشتيد، قدر داني نموده، از آستان خداوند تبارك و تعالي، براي شهداي والامقام ايران اسلامي و استان شهيد پرور مازندران علو درجات، براي نظام مقدس جمهوري اسلامي، افزايش قدرت و اقتدار و براي شما مردم بزرگ و آگاه توفيق بيش از پيش مسالت مي نمايم
اميدوارم راي بالاي مردم عزيز و افتخار آفرين ايران اسلامي بويژه مازندران سرافراز به منادي تدبير و اميد دكتر حسن روحاني و انتخاب دوباره اين شخصيت فرهيخته و ارزشمند در راس قوه مجريه ، مایه برکت، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی باشد .
ان شاء الله تعالي
ربيع فلاح جلودار
استاندار مازندران

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر استاندار مازندران از حماسه بزرگ مردم مازندران در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..