تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی؛ یزدانی با اقتدار طلایی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حسن یزدانی کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم ایران در دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی سلیم یاشار از ترکیه را با ضربه فنی شکست داد و برمدال طلای این دوره از بازی ها بوسه زد.
حسن یزدانی کشتی گیر قدرتمند و تکنیکی ایران در مبارزه به مصاف سلیم یاشار از ترکیه رفت. یزدانی که حمایت پر شور تماشاگران ایرانی داخل سالن را داشت در همان ابتدای مبارزه 2 امتیاز از حریف خود پیش افتاد.
وی در ادامه با فرستادن کشتی گیر ترکیه ای به بیرون تشک 2 امتیاز دیگر گرفت و با تسلط کامل بر رقیب خود امتیازات بعدی را نیز کسب کرد تا در وقت اول مبارزه حساب کار هفت بر صفر شود.
وقت دوم کشتی گیر ترکیه ای که چیزی برای از دست دادن نداشت چشم بسته هجوم آورد اما یزدانی او را به خاک برد و دو امتیاز دیگر گرفت.
یزدانی سپس آخرین حرکت خود را انجام داد و 11 بر صفر به پیروزی رسید.
چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور نمایندگان 54 کشور اسلامی در 22 رشته ورزشی از 22 اردیبهشت ماه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده است و تا اول خردادماه ادامه دارد.
کاروان ایران نیز با ترکیب 280 نفر (127 ورزشکار مرد و 31 ورزشکار زن) در 20 رشته به غیر از فوتبال و هندبال از 16 فدراسیون ورزشی در این بازی ها حضور دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9052** 1528**1379
خبرنگار: سفید زاده ، تمیمی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی؛ یزدانی با اقتدار طلایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..