تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته اخلاق برای بازیکنان استقلال خوزستان خط و نشان کشید/ اعتصاب کنید تنبیه می‌شوید!

کمیته اخلاق برای بازیکنان استقلال خوزستان خط و نشان کشید/ اعتصاب کنید تنبیه می‌شوید!

ورزش > فوتبال ملی - کمیته اخلاق در پی اعتراض بازیکنان تیم استقلال خوزستان و عدم همراهی تیم‌شان به عمان به بهانه عدم دریافت بخشی از دستمزد و مبلغ قراردادشان به منظور شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق اعلام کرد عدم حضور بازیکنان استقلال خوزستان و هر تیم دیگری در تمرین و یا شرکت در مسابقات اعم از داخلی و خارجی به بهانه عدم دریافت دستمزد یا مبلغ قرارداد، رفتاری غیر حرفه ای و غیر اخلاقی محسوب و موجب تشکیل پرونده، تعقیب، تنبیهات انتظامی و اخلاقی در این کمیته خواهد بود.
لازم به ذکر است، در این خصوص پرونده ای تشکیل و کلیه بازیکنان متخلف و عاملین و محرکین این اقدام شناسایی و در اسرع وقت به پرونده ایشان رسیدگی و رای مقتضی صادر خواهد شد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته اخلاق برای بازیکنان استقلال خوزستان خط و نشان کشید/ اعتصاب کنید تنبیه می‌شوید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..