تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی آزمایش‌های موشکی ایران را متوقف کند

به گزارش افکارنیوز،

"رکس تیلرسون" وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با "عادل الجبیر" وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: امروز با عربستان توافق دفاعی با ارزش 109 میلیارد دلار به امضا رساندیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: به دنبال تقویت توانایی دفاعی ارتش عربستان در راستای توانمند ساختن آن در مقابله با تهدیدات است.

وزیر امور خارجه آمریکا اضافه کرد: از تلاش های مشترک در راستای مقابله با تهدیدهای ایران در یمن، سوریه و غیر آن حمایت می کنیم.

تیلرسون افزود: فروش تسلیحات به عربستان در راستای مقابله با تهدیدهایی است که مرزهای این کشور را تهدید می کند.

وی گفت: روابط اقتصادی قدرتمند، اساس روابط امنیتی میان دو کشور بوده و ما در راستای تقویت همکاری و روابط با عربستان گام بر می داریم.

وزیر امور خارجه آمریکا اضافه کرد: با عربستان در مبارزه با اندیشه افراطی در شبکه های اینترنت همکاری کرده و قراردادهای نظامی به عربستان این امکان را می دهد ک با مداخله های ایران و تروریسم مقابله کند.

تیلرسون گفت: باید فشار نظامی به یمن را در راستای بازگشت آنها به مذاکرات را افزایش دهیم. کسانی که بر یمن سیطره یافته و دولت آن را سرنگون کردند باید بدانند که نمی توانند به حکومت خود ادامه داده و بدانند که پیروز نخواهند شد.

وی در ادامه این کنفرانس خبری گفت: با دقت در حال بازبینی توافق هسته‌ای با ایران هستیم.

وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت: از روحانی می خواهیم که آزمایش های موشکی ایران را متوقف کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی آزمایش‌های موشکی ایران را متوقف کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..