تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تشکر وزیر آموزش و پرورش از فرهنگیان

ساعت 24- وزیرآموزش و پرورش به مناسبت برگزاری شکوهمند انتخابات 29 اردیبهشت ماه از فرهنگیان تشکر کرد.

در متن پیام دکتر دانش آشتیانی آمده است: « بار دیگر، ایران همیشه سرفراز، شاهد حماسه‌ای جاودانه شد.

حماسه‌ای که مردم رشید ایران اسلامی با درک به هنگام شرایط حاکم بر سطح ملّی، منطقه‌ای وبین المللی آفریدند وکانونِ خلقِ شگفتیِ ماندگاری شدندکه معادله ها و محاسبه‌ها را به هم ریخت و تصویری زیبا، اثرگذار و ماندگار از مُلک و ملّت ارائه داد.

اینجانب زیبنده‌ترین مراتب تقدیر و تشکر خویش را به پاس تمامی تلاش های ارزنده دست اندرکاران برگزاری این انتخابات شکوهمند به ویژه تمامی مدیران، آموزگاران، مربیان و معلمان فرهیخته کشورکه با شور و شعوری شگرف، علی‌رغم نامهربانی‌ های صورت گرفته با آنان، درآفرینش شایسته وسالم این حماسه عظیم، به ایفای نقشی اثرگذار پرداختند، تقدیم می‌دارم.

در خاتمه، توفیقات روزافزون ملت حماسه آفرین ایران و فرهنگیان فرهیخته را از خداوند منّان مسئلت دارم».

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تشکر وزیر آموزش و پرورش از فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..