تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی‌میستورا پیشنهاد برگزاری دور بعدی مذاکرات سوریه در اواسط ژوئن را مطرح کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فراس خالدی» عضو کمیته پیگیری کنفرانس معارضان سوریه در قاهره اعلام کرد که «استفان دی‌میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه پیشنهاد داده است که دور بعدی مذاکرات میان طرفین سوری، اواسط ماه ژوئن برگزار شود.

خالدی در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گفت که دی‌میستورا در صدد است دور بعدی مذاکرات بین طرفین سوری در شهر «ژنو» و اواسط ماه ژوئن برگزار شود.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: «دی‌میستورا پیشنهاد داده است که دور بعدی مذاکرات در اواسط ژوئن برگزار شود. ما از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم».

ششمین دور از مذاکرات بین طرفین سوری روز سه‌شنبه در ژنو آغاز شد و روز جمعه به پایان رسید.

وی ادامه داد: «هدف این دوره از مذاکرات این بود که دستکم در یکی از موضوعات (مبارزه با تروریسم، حاکمیت، قانون اساسی و انتخابات) به پیشرفت‌هایی دست یابیم و دی‌میستورا در زمینه قانون اساسی به موفقیت‌هایی دست یافت. ما به این خاطر از او قدردان هستیم».

طبق این گزارش، نتیجه اصلی ژنو 6 درباره سوریه، آغاز نشست‌های کارشناسی میان سازمان ملل و طرفین سوری در زمینه بحث در خصوص قانون اساسی وموضوعات قانونی بود.

بنا به گفته خالدی، رایزنی‌های کارشناسی میان سازمان ملل و طرف سوری در زمینه موضوعات قانون اساسی سه گزینه بر روی میز دارد و ان تغییر قانون اساسی کنونی، تعلیق آن یا تصویب یک سند جدید می‌باشد.

طبق این گزارش، آغاز رایزنی‌های کارشناسی میان سازمان ملل و دولت سوریه و مخالفان، دستاورد مهم ژنو 6 درباره سوریه بود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/XIQR4K



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی‌میستورا پیشنهاد برگزاری دور بعدی مذاکرات سوریه در اواسط ژوئن را مطرح کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..