تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مربی العین به مشورت با برانکو

به گزارش افکارنیوز،

زوران مامیچ سرمربی کروات العین یکی از جذاب ترین شخصیت های دیدار نماینده ی امارات برابر استقلال خواهد بود.


مامیچ که دوست نزدیک برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس شناخته می شود، در شرایطی برابر استقلال قرار می گیرد که پیش از این در مرحله ی گروهی العین موفق به شکست ذوب آهن دیگر نماینده ی ایران شده بود و این سرمربی کروات ادعا کرده بود از برانکو برای آشنایی با ذوب آهن مشاوره گرفته است.


این مربی که العین در حضور او نتوانست بعد از 5 سال در لیگ و جام حذفی امارات موفق به کسب سهمیه ی مسابقات آسیایی شود، برای حفظ صندلی خود امید زیادی به موفقیت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارد و دیدار با استقلال برای او حیثیتی و حساس به شمار می رود. سرمربی العین که مشورت او با برانکو در بازی قبل حاشیه های زیادی را ایجاد کرده بود، درباره مشورت دوباره با سرمربی پرسپولیس برای دیدار با استقلال می گوید: برانکو دوست صمیمی من است اما برای آشنایی با استقلال نیاز به مشورت با برانکو نیست.


اظهار نظری که البته به نظر می رسد با توجه به حساسیت میان هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس اتفاقی قابل پیش بینی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مربی العین به مشورت با برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..