تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طوفان سامسونگ هنوز ادامه دارد؛ صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ اج به عنوان “صفحه‌نمایش سال” انتخاب شد

شاید الان شما هم به فکر خرید یک اسمارت فون باشید. یک اسمارت میان‌رده منظور ما نیست بلکه یک پرچمداری است که بتواند حداقل دو سال آینده را به خوبی برای شما همراهی کند. مسلما اگر طرفدار سامسونگ و اسمارت فون‌های اندرویدی باشید اکنون چند انتخاب را در سر دارید همانند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس که می‌تواند بهترین انتخاب باشد اما آیا همیشه بهترین انتخاب معقول ترین انتخاب است؟ به طور حتم اینگونه نیست البته اگر فاکتور قیمت را دخیل کنیم با درصد بالایی مطمئن هستیم که فعلا انتخاب گلکسی اس ۸ انتخاب ساده‌ای برای شما نیست. در هر صورت خرید یک پرچمدار خوش نام سال گذشته می‌تواند هم بهترین باشد و هم معقول‌ترین انتخاب باشد. در ادامه همراه باشید.

این همه توضیح دادیم تا برسیم به گلکسی اس ۷ اج؛ سامسونگ پس از گلکسی اس ۵ با این که توانست آمار نسبتا خوبی را از سمت فروش داشته باشد اما از نظر رسانه‌ها عملکرد به شدت ضعیفی داشت و مجبور بود برای نسل بعدی به سراغ تغییرات اساسی برود که رفت! گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج دستگاه‌های بسیار تازه‌ای برای سامسونگ بودند که روند تازه‌ای را برای شرکت در نظر گرفتند اما این دو دستگاه به عنوان دو دستگاه کامل و بدون عیب شناخته نشدند. در نتیجه یک سال دیگر منتظر ماندیم تا سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رونمایی شود.

موسسه SID یا به صورت کامل Society for Information Display جایی است که مطالعات مخلفی بر روی صفحه‌نمایش و میزان علاقه مردم به آن دارد. این از این جهت حائز اهمیت است که می‌توان خط مش شرکت‌های دیگر را برای تولید نسل‌های بعدی صفحه‌نمایش مشخص کند. این موسسه صفحه‌‌نمایش گلکسی اس ۷ اج را به عنوان صفحه نمایش برگزیده سال انتخاب کرده است. این صفحه‌نمایش برگزیده سال از جهت فناوری و تکنولوژی ساخت تا ارائه ویژگی‌های مناسب برای کاربر است.

سامسونگ دیسپلی برای دومین بار به سراغ دستگاه سری اج در گلکسی اس ۷ رفت. بعد از تجربه اس ۶ اج متوجه شد که کاربر برای این که ارتباط بهتری با دستگاه پیدا کند باید این میزان اج بودن کاهش قابل توحهی داشته باشد برای همین به عدد ۱٫۰۹mm رسید. این کار هم باعث شد جذابیت دستگاه به مراتب افزایش داشته باشد و هم از نظر کاربری و طراحی در کنار اراتباط کاربر با آن، شاهد افزایش چشمگیر رضایت باشیم.

همیشه انتخاب بهترین صفحه‌نمایش ملاک‌های مختلفی دارد و مسلما از دیدگاه‌های گوناگونی هم می‌توان آن را بررسی کرد. این صفحه‌نمایش به عنوان صفحه‌نمایش سال انتخاب شده است و از طرف موسسه مذکور جایزه‌ای را دریافت خواهد کرد اما در مورد آینده OLED ها صحبت‌های زیادی منتشر شده است. بر اساس گفته‌های مطرح شده قرار است آینده بیشتر به سمت صفحه‌نمایش‌های انعطاف پذیر سوق پیدا کند. پس باید منتظر باشیم ببینیم برای سال آینده باز هم صفحه‌نمایش‌های سامسونگ می‌تواند بهترین باشد یا این که فرصت تمام شده و باید منتظر فناوری جدیدی باشیم.

در نهایت سامسونگ جایزه خودش را در ۴ روز دیگر در لوس آنجلس تحویل خواهد گرفت ولی لازم به ذکر است که در کنار گلکسی اس ۷ اج، صفحه‌نمایش دیگری هم موفق شده است مقام بهترین صفحه‌نمایش سال را به خود اختصاص دهد. الجی، رقیب شرکت سامسونگ با صفحه نمایش ۶۵ اینچ Wallpaper OLED به عنوان بهترین معرفی خواهد شد. نظر شما چیست؟

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طوفان سامسونگ هنوز ادامه دارد؛ صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ اج به عنوان “صفحه‌نمایش سال” انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..