تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برندگان و بازندگان دنیای رسانه‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری

برندگان و بازندگان دنیای رسانه‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری

فرهنگ > رسانه - ایسنا نوشت: یک استاد ارتباطات درباره‌ عملکرد رسانه‌های سنتی و مدرن در انتخابات ۹۶، گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ نشان داد که دوران رسانه‌های سنتی و رسانه‌های حکومتی و دولتی که نخواهند نظر مردم را در پیام‌هایشان لحاظ کنند، به سر آمده است. ما شاهد این هستیم که امروز مردم با رسانه‌های خودشان حرف‌هایشان را تحمیل می‌کنند.

دکتر محمد سلطانی‌فر درباره عملکرد صداوسیما در انتخابات و همچنین نقش شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: این انتخابات نشان داد که پیروز این فضا شبکه‌های اجتماعی و بازنده آن صداوسیماست. پیروز این انتخابات فضای وب ۲ است که توسط مردم تولید محتوا می‌کند. در مقابل، رسانه‌های سنتی قرار می‌گیرند که توسط بازیگران سیاسی هدایت می‌شوند که می‌خواهند افکار عمومی را تغییر دهند.

این استاد ارتباطات سپس با اعتقاد بر اینکه پیروزی این دوره از انتخابات، پیروزی تولید افقی بر تولید عمودی محتواست، اظهار کرد: دوره پیروزی رسانه‌های مدرن بر رسانه‌های قدیمی است و نشان دادن اینکه رسانه‌های اصلی امروز دیگر فضای مجازی هستند. رسانه‌های اصلی دیگر صداوسیما و حتی مطبوعات نیستند، بلکه رسانه‌های امروز، مردم‌اند.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه در تبلیغات عنوان می‌شود روستاها متأثر از صداوسیما هستند، گفت: با استفاده از گستره شبکه‌های تلگرام و شبکه‌های اجتماعی گونه‌ی دیگری از فضاها ساخته شد و تلگرام توانست آرای خاکستری و حتی در دورترین فاصله‌ها، روستاییان را آگاه کند. توییتر اعلام کرد که با فیلترینگ نمی‌توانند جلوی خواست و اراده مردم را بگیرند. اینستاگرام اعلام کرد اگر رسانه‌های سنتی و صداوسیما از پخش مستقیم و بی‌طرفانه نظرات منتخبان مردم سرباز می‌زنند، در لحظه می‌توانند ۵۰ هزار نفر را به تماشای سخنرانی مستقیم و بدون واسطه کاندیدا دعوت کنند.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برندگان و بازندگان دنیای رسانه‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..