تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزدانی و حسین‌خانی فینالیست شدند

نمایندگان اوزان ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم کشورمان در چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با پیروزی مقابل حریفان جواز حضور در فینال را کسب کردند.

به گزارش شمانیوز : در ادامه مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی که از صبح امروز در سالن حیدر علی‌یف شهر باکوی آذربایجان آغاز شده است؛ حسین‌خانی و یزدانی نمایندگان اوزان 70 و 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریفانشان فینالیست شدند. اسماعیل‌پور و صادق‌زاده هم در 61 و 125 کیلوگرم به دیدار رده‌بندی رفتند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 12 کشتی‌گیر حضور دارند، مسعود اسماعیل‌پور در دور اول با نتیجه 2 بر یک از سد رجب منیر آکتاش از ترکیه گذشت. وی در دور بعد نیز با حساب 8 بر 2 امیرتایف از قزاقستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 8 بر یک مغلوب حاجی علی‌یف، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سوربون عبدالخائف از ترکمنستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 7 بر 6 از سد اختیار نوروزاُف، دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر 4 مقابل آدام باتیروف (روسی الاصل) قهرمان آسیا از بحرین به برتری رسید و فینالیست شد. در این وزن 11 کشتی‌گیر حضور دارند.

حریف وی در دیدار فینال مرتضی علی مسلم‌اُف از آذربایجان است.

در وزن 86 کیلوگرم که 14 نفر شرکت کرده‌اند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر بر بهادر کودیروف از تاجیکستان غلبه کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی مقتدرانه و با نتیجه 11 بر صفر از سد شریف شریف‌اُف، دارنده مدال طلا و برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان گذشت و فینالیست شد.

حریف وی در این دیدار سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک 2016 و نقره و برنز جهان از ترکیه است.

در وزن 125 کیلوگرم جابر صادق‌زاده در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر زمان انور از پاکستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید، اما در این مرحله با نتیجه 7 بر 3 مغلوب جمال‌الدین ماگومدوف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربایجان شد و از حضور در فینال بازماند. صادق‌زاده عصر امروز در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت؛ در این وزن 8 کشتی‌گیر حضور دارند.

حریف وی در این دیدار رجا الکراد از سوریه است.

مسابقات رده‌بندی و فینال از ساعت 17 عصر امروز آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزدانی و حسین‌خانی فینالیست شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..