تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمکت نشینی مشکوک قوچان نژاد

به گزارش افکارنیوز،

 او در پایان مسابقات به‌عنوان بهترین بازیکن فصل هیرنفین انتخاب شد و در ترکیب تیم منتخب فصل هم قرار گرفت. با این حال یورگن استرپل برای این بازی حساس ترجیح داد از او استفاده نکند.ابتدا تصور می‌شد گوچی به دلیل مصدومیت نتوانسته به این بازی برسد، ولی بعدا مشخص شد که استرپل، سرمربی تیم تصمیم گرفته با تغییر آرایش خط میانی لوزی اوترخت را از کار بیندازد. هیرنفین که در این فصل با آرایش 3-3-4 بازی می‌کرد، در این بازی ناگهان با آرایش 2-5-3 بازی کرد.


البته ریسک این مربی جواب نداد و تیمش در نیمه اول دو گل دریافت کرد. هیرنفین در نیمه دوم یکی از گل‌ها را توسط اودگارد جبران کرد، ولی گل دیگری دریافت کرد تا بازی را 3 بر یک ببازد. یاران گوچی برای جبران این شکست و رسیدن به فینال پلی‌آف امشب باید حداقل 3 گل بزنند و حریف را حداقل با اختلاف دو گل شکست بدهند که کار خیلی سختی به نظر می‌رسد.


استرپل بعد از بازی تاکید کرد مهم‌ترین دلیل نیمکت‌نشینی گوچی و کوبایاشی، هافبک آماده ژاپنی خستگی آنها بوده است و گفت: «کوبایاشی و قوچان‌نژاد خسته بودند. آنها بازی‌های زیادی انجام داده‌اند، برای مثال کوبایاشی از ژانویه سال گذشته تاکنون 80 بازی کرده است.»


او درباره تغییرات تیمش هم گفت: «بازی با این روش دشوار بود، چون ما فقط چند روز تمرین کرده بودیم. به نظرم دریافت دو گل در شروع بازی نتیجه اشتباهات فردی بود. ما در نیمه دوم فاصله را کم کردیم و بازی می‌توانست 2بر2 شود، ولی با یک اشتباه فردی دیگر گل خوردیم و بازی 3 بر یک شد. آنها خیلی حرفه‌ای‌تر از ما بازی کردند و وقتی لازم بود توانستند بازی را کنترل کنند.»


با این حال رسانه‌های هلندی در پایان بازی به شکست تاکتیک جدید این مربی اشاره کردند. سوفیان امرابات، یکی از گلزنان اوترخت در این بازی گفت: «تیم‌ها می‌دانند که بازی کردن مقابل ما دشوار است. این فصل بارها این موضوع را از زبان آنها شنیده‌اید، پس تصمیم می‌گیرند راه جدیدی را برای شکست ما امتحان کنند. البته این تغییر روش ریسک است، چون با روشی بازی می‌کنند که به آن عادت ندارند.» استرپل هم که تیمش در 20 دقیقه اول بازی دو گل دریافت کرد، گفت: «هیرنفین به این روش عادت نداشت. تغییر تاکتیکی ما جواب نداد.»


سباستین هالر، زننده گل سوم اوترخت هم گفت: «اکثر تیم‌هایی که می‌خواهند روش بازی‌شان را به خاطر ما تغییر دهند، شکست می‌خورند. آنها روشی را که برای یک سال اجرا کرده‌اند و به آن عادت دارند، برای یک بازی کنار می‌گذارند.» ویلم یانسن، کاپیتان این تیم هم گفت: «وقتی به ورزشگاه آبه لنسترا رسیدیم، متوجه شدیم که چند بازیکن اصلی این تیم غایبند. نکته مهم این بود که تغییر آرایش آنها ما را آشفته نکرد.»


با این انتقادات انتظار می‌رود استرپل برای بازی امشب به روش قدیمی برگردد و قوچان‌نژاد و کوبایاشی دوباره در ترکیب اصلی حاضر باشند. با این حال رسانه‌های هلندی پیش‌بینی می‌کنند که او راهی برای نجات تیمش از حذف ندارد و کار از کار گذشته است. حداقل آمار کاملا به ضرر یاران گوچی است.هیرنفین تنها تیم حاضر در دسته اول و دوم هلند است که در سال 2017 همه بازی‌های خارج از خانه را باخته است. آنها در 9 بازی خارج از خانه در این سال 26 گل خورده‌اند که معادل تمام گل‌های خورده خارج از خانه (26 بازی) در سال 2016 است.


اوترخت در سال 2017 در خانه تنها سه گل خورده که بهترین آمار در لیگ هلند محسوب می‌شود. آنها همچنین چهار بازی آخر خانگی‌شان را برده‌اند و در 434 دقیقه اخیر در خانه گلی دریافت نکرده‌اند. در این شرایط زدن حداقل سه گل به اوترخت در بازی امشب برای یاران گوچی به یک ماموریت غیرممکن می‌ماند. بی‌دلیل نیست که یکی از سایت‌های ورزشی هلند معتقد است هیرنفین را باید از حالا در تعطیلات تابستانی دانست و آنها بختی برای رسیدن به فینال پلی‌آف ندارند.


هیرنفین با این حال امشب مصمم است بختش را برای صعود امتحان کند. باشگاه قبل از این بازی از بازیکنان خواسته در مصاحبه مطبوعاتی شرکت نکنند و سیاست سکوت را در پیش گرفته‌ است. تنها استرپل قرار بود به حکم مقررات مسابقات، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند.

امید اصلی هیرنفین برای بازی امشب گلزنی گوچی است. مهاجم ایرانی این فصل موفق شده 19 بار در لیگ و 2 بار در جام حذفی هلند گلزنی کند و در این بازی انگیزه شخصی هم دارد که آمار گلزنی‌اش را بالاتر ببرد. این می‌تواند آخرین بازی فصل گوچی باشد، مگر اینکه آنها به یک پیروزی شگفت‌انگیز برسند و بتوانند بخت‌شان را در فینال امتحان کنند. تیم دیگر فینال به احتمال زیاد آلکمار خواهد بود و یاران جهانبخش بازی رفت را از خرونینگن 4 بر یک برده‌اند، یعنی هنوز این شانس وجود دارد که دو بازیکن ایرانی لیگ هلند یک بار دیگر روبه‌رو شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمکت نشینی مشکوک قوچان نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..