تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش توییتری خبرنگار امریکایی به تناقض گویی های ترامپ

واکنش توییتری خبرنگار امریکایی به تناقض گویی های ترامپ

این سفر ترامپ قبل از انجام حواشی و احتمالات پیرامونی زیادی را به دنبال داشت و در در هنگام اجرا با دهن کجی ملانیا ترامپ به قانون اجباری حجاب در عربستان داغ تر شد.

ترامپ که از ابتدای قدرت گرفتنش یکی از روسای جمهور پر حاشیه ایالات متحده نام گرفته بسیار مورد نقد منتقدانش بوده و تناقض گویی های وی بسیاری را به واکنش واداشته است.

خبرنگار امریکایی در توییتر خود نسبت به این تناقض گویی ها و سفر ترامپ به عربستان واکنش نشان داده و نوشته است: " ترامپ دست پادشاه متعصبی را می‌فشارد که سر از تن افراد جدا می‌کند، اما ایران را با وجود برگزاری انتخاباتی رقابتی، غیردموکراتیک می‌نامد".

واکنش توییتری خبرنگار امریکایی به تناقض گویی های ترامپ 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش توییتری خبرنگار امریکایی به تناقض گویی های ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..