تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت روایتی درباره افسانه «حسن کچل»

به گزارش افکارنیوز،

نادره ترکمانی در ارتباط با جدیدترین فعالیت‌اش گفت: در  حال حاضر مشغول تکمیل فیلم نامه مد نظر خود هستم البته نگارش نهایی آن در مراحل پایانی قرار دارد. امیدوارم در سال جاری فیلمنامه مورد نظرم را بسازم.

وی در ادامه گفت: فکر می کنم تا یک ماه آینده خبرهای دقیق‌تری از مراحل آغاز ساخت این فیلمنامه ارائه کنم، اما در ابتدا باید بگویم این اثر یکی از روایت‌های داستان حسن کچل است اما نام این فیلمنامه قطعی نشده است و به همین دلیل از گفتن آن پرهیز می‌کنم در ادامه نیز باید اشاره کنم که با اینکه این اثر برای کودک و نوجوان ساخته می‌شود کاراکتر‌های عروسکی ندارد تعداد بازیگران مد نظر نیز در همان اوایل پیش تولید رسانه‌ای خواهد شد.

بر پایه این خبر نادره ترکمانی پیش از این اعلام کرده مشغول به نگارش فیلمنامه‌ای به نام «حسن کچل به شهر اصفهان» است که برگرفته از یکی از افسانه‌های حسن کچل است. این قصه روایت بسیار شیرین از این کاراکتر خواهد داشت.

او همچنین پیش از این اعلام کرده بود که فیلمبرداری فیلمنامه «حسن کچل به شهر اصفهان»، تماماً در استان اصفهان انجام خواهد شد. در این فیلمنامه از هیچ عروسکی استفاده نخواهد شد و شخصیت‌ها کاملاً رئال و واقعی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت روایتی درباره افسانه «حسن کچل»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..