تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید رایگان اعضای کانون های محیط زیست محلات از موزه‌های حیات وحش تهران

بازدید رایگان اعضای کانون های محیط زیست محلات از موزه‌های حیات وحش تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهمیت تنوع زیستی برای انسان شامل نقشی است که تنوع زیستی در خدمت اقتصاد پویا، امنیت غذایی، معیشت و کشاورزی پایدار، سلامت انسان و صنعت دارا است. به طور کلی مفهوم تنوع زیستی به صورت عام، به شکل‌های متنوع حیات روی زمین و گوناگونی زیستی اشاره دارد.

سازمان ملل متحد به همین مناسبت روز 22 ماه می را روز جهانی تنوع زیستی اعلام کرد که در این روز از تمامی کشورها، سازمان های دولتی و غیردولتی و همچنین فعالان محیط‌زیست خواسته می‌شود تا ضمن بزرگداشت این روز، فعالیت‌های خود را نیز به کنوانسیون تنوع زیستی اعلام کنند. 

لازم به ذکر است، شعار روز جهانی تنوع زیستی در سال 2017 «تنوع زیستی و گردشگری پایدار» نامگذاری شده است.

بر این اساس، اداره مدیریت منابع مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای ارج نهادن به نقش تنوع زیستی در اکوسیستم های شهری و نهادينه سازی فرهنگ احترام به طبيعت و حفظ غنای تنوع زيستی شهر اقدام به برگزاری تورهای بازديد یک هفته‌ای رایگان مسئولان، كارشناسان محيط‌زيست مناطق و نواحی به همراه اعضا كانون‌های مردمی محيط زيست محلات شهر تهران از موزه های حيات وحش دارآباد و هفت چنار کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید رایگان اعضای کانون های محیط زیست محلات از موزه‌های حیات وحش تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..