تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی در فروشگاه بزرگ مواد غذایی در تهرانسر

آتش سوزی در فروشگاه بزرگ مواد غذایی در تهرانسربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 104 و 111 به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 5:09 صبح امروز خود را به بلوار اصلی تهرانسر رساندند.

عباس سرافرازی رئیس ایستگاه 104 آتش نشانی در این باره گفت: یک فروشگاه 50 مترمربعی مواد غذایی که در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی دو طبقه قرار داشت در نبود مالک، آتش گرفته و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی از کرکره های این فروشگاه به بیرون زبانه می کشید.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در ساختمان مسکونی، نیروهای عملیاتی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری ابزار مخصوص کرکره های فروشگاه را گشودند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این رئیس ایستگاه خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان وارد ساختمان مسکونی شدند و تعدادی از ساکنان را به خارج از ساختمان انتقال دادند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به قسمت های دیگر فروشگاه و ساختمان مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی در فروشگاه بزرگ مواد غذایی در تهرانسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..