تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تانکر حامل سوخت در خیابان ستارخان نیمه واژگون شد/ ترافیک نیمه سنگین در محل حادثه+تصاویر

سرهنگ رازقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در ساعت 09:45 صبح امروز(شنبه) تانکر حامل سوخت بنزین در مسیر غرب به شرق خیابان ستارخان، زیر پل شیخ فضل الله نوری در حال حرکت بود که پس از افتادن پیلت، چرخ تانکر به داخل چاله‌ای افتاده و منجر به نیمه واژگون شدن تانکر حامل سوخت بنزین شده است. تانکر حامل سوخت در خیابان ستارخان نیمه واژگون شد/ ترافیک نیمه سنگین در محل حادثه

وی در ادامه افزود: عوامل آتش نشانی و پلیس در محل حادثه حضور دارند و نسبت به امدادرسانی و تسهیل در رفت و آمد خودرو‌های عبوری اقدام می‌کنند.

تانکر حامل سوخت در خیابان ستارخان نیمه واژگون شد/ ترافیک نیمه سنگین در محل حادثه

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت ترافیکی برای این مسیر پیش بینی شده که به همین منظور از کنارگذر این مسیر، خودرو‌ها به خیابان تهران ویلا و سپس به شیخ فضل الله نوری هدایت می‌شوند.

سرهنگ رازقی گفت: در حال حاضر ترافیک در محل حادثه نیمه سنگین است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تانکر حامل سوخت در خیابان ستارخان نیمه واژگون شد/ ترافیک نیمه سنگین در محل حادثه+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..