تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمودار/چرا آمار مجوزهاي سقط درماني افزايش يافته است؟

سلامت نیوز: در سال‌هاي اخير مطابق با آمارهاي ثبت شده در سازمان پزشكي قانوني كشور شاهد افزايش آمار متقاضيان سقط جنين درماني و به تبع آن افزايش تعداد مجوزهاي صادر شده در اين حوزه بوده ايم كه مهم‌ترين دليل آن ارتقاي سطح آگاهي جامعه و اطلاع از اين امكان قانوني است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني كشور،‌ اين افزايش متقاضيان عمدتا به دليل افزايش اطلاع رساني و بالا رفتن سطح آگاهي مردم از راهكارهاي قانوني سقط جنين درماني است كه مطابق آنچه در قانون ذكر شده انجام مي شود. مجوز سقط درماني تنها در صورت داشتن شرايط خاص براي مادر باردار صادر مي شود كه مهم ترين آن سن بارداري كمتر از 19 هفته است.

در سال گذشته نيز تعداد كل متقاضيان سقط جنين درماني كه براي دريافت مجوز به مراكز پزشكي قانوني كشور مراجعه كردند، 12 هزار و 281 نفر بود كه تعداد اين افراد در مقايسه با سال قبل از آن 23.4 درصد افزايش يافت. تعداد مجوزهاي صادر شده نيز در سال 1395 نسبت به سال قبل از آن رشد 19.8 درصدي داشت.

نمودار مجوزهاي سقط جنين درماني در پنج سال گذشته





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمودار/چرا آمار مجوزهاي سقط درماني افزايش يافته است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..