تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی های کشورهای اسلامی/یزدانی و حسینی خانی در فینال کشتی آزاد

به گزارش ایرنا، رقابت های چهار وزن 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم از ساعت 10:30 به وقت ایران در سالن ورزشی حیدرعلی اف شهر باکو آغاز شد.
در وزن 61 کیلوگرم «مسعود اسماعیل پورن در دور نخست برابر «رجب منیر آکتاس» از ترکیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و در دور بعد «کوات امیرتایف» از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
اسماعیل پور دارنده مدال طلای جوانان جهان و نقره بزرگسالان در این مرحله مقابل «حاجی علی اف» دارنده دو طلای جهان و برنز المپیک از جمهوری آذربایجان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
اسماعیل پور در فینال پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2014 جهان در تاشکند ازبکستان برابر علی اف نیز متحمل شکست شده بود.
در وزن 70 کیلوگرم «مصطفی حسین خانی» دارنده مدال برنز جهان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر «سوربون عبدالخائف» از تاجیکستان را شکست داد و در دور بعد نیز «اختیار نورزاف» دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان را با نتیجه 7 بر 6 شکست داد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.
این آزادکار تهرانی تیم ملی در این مرحله «آدام باتیروف» کشتی گیر روسی الاصل بحرین و دارنده مدال طلای آسیا را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال «مرتضی علی مسلم اف» از آذربایجان است.
در وزن 86 کیلوگرم «حسن یزدانی» دارنده طلای المپیک و نقره پیکارهای جهانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل «بهادر قدیراف» از تاجیکستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در مرحله نیمه نهایی مقابل «شریف شریف اف» دارنده مدال طلا و برنز المپیک و قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.
حریف وی در این دیدار «سلیم یاشار» دارنده مدال نقره المپیک 2016 و نقره و برنز جهان از ترکیه است.
در وزن 125 کیلوگرم «جابر صادق زاده» در دور نخست مقابل «زمان انور» از پاکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی برابر «جمال الدین ماگومداف» دارنده مدال نقره و برنز جهان از جمهوری آذربایجان با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.
حریف صادق زاده در دیدار رده بندی «رجا الکراد» از سوریه است.
چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور نمایندگان 54 کشور اسلامی در 22 رشته ورزشی از 22 اردیبهشت ماه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده است و تا اول خردادماه ادامه دارد.
کاروان ایران نیز با ترکیب 280 نفر (127 ورزشکار مرد و 31 ورزشکار زن) در 20 رشته به غیر از فوتبال و هندبال از 16 فدراسیون ورزشی در این بازی ها حضور دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9052**1067** 1701
خبرنگار: گلی سفیدزاده* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی های کشورهای اسلامی/یزدانی و حسینی خانی در فینال کشتی آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..