تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت عراق از تمدید توافق اوپک

نخست وزیر عراق اعلام کرد که این کشور از تمدید توافق اوپک برای کاهش عرضه نفت، حمایت می‌کند.

به گزارش شمانیوز: حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، اعلام کرده است که این کشور به کاهش تولید نفت در چهارچوب توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پایبند است و همسو با تصمیم این سازمان، از تمدید توافق یاد شده حمایت می کند.
نشست آینده کشورهای عضو اوپک در روزهای آینده در وین، پایتخت اتریش، برگزار می شود و اعضای این سازمان درباره تمدید توافق کاهش عرضه تصمیم می گیرند.
عبادی گفت: عراق موافق ادامه کاهش تولید نفت از سوی کشورهای عضو اوپک است و ما در این جهت، تلاش می کنیم.
به تازگی وزیران نفت عربستان و روسیه برای تمدید توافق کاهش تولید نفت تا ماه مارس سال 2018 میلادی اعلام آمادگی کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت عراق از تمدید توافق اوپک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..