تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین خانی فینالیست شد/2 مدال طلا و 2 برنز در انتظار نمایندگان ایران

رقابت های كشتی آزاد بازی های همبستگی كشورهای اسلامی؛

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های كشتی آزاد بازی های همبستگی كشورهای اسلامی از صبح امروز (شنبه ) در شهر باكو آذربایجان با برگزاری مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلو گرم آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
بر این اساس در وزن 61 كیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول مقابل رجب منیر آكتاس از تركیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیل پور در این مرحله مقابل حاجی علی اف قهرمان جهان  و دارنده مدال برنز المپیك از آذربایجان با نتیجه 8  بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
 
در وزن 70 كیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سوربون عبدالخائف از تاجیکستان را شکست داد گیرد وی در دور بعد در کشتی با اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیك و نقره جهان از ازبكستان با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل بحرین و دارنده مدال طلای آسیا را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.
 
در وزن 86 كیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بهادر كودیروف از تاجیكستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلا و برنز المپیك و قهرمان جهان از آذربایجان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک 2016 و نقره و برنز جهان از ترکیه است.
 
در وزن 125 كیلوگرم جابر صادق زاده در دور نخست مقابل زمان انور از پاكستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با جمال الدین ماگومداف دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین خانی فینالیست شد/2 مدال طلا و 2 برنز در انتظار نمایندگان ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..